New look XD

Di sebalik agenda bila masuk cuti sekolah.

a). Asek dok umah mereput, online fb, twitter, tumblr, etc.... straight 8-9 hrs, taknak kuar2 umah takut sinaran cahaya matahari boleh membuatkan kulit terbakar ala2 Mr. Dracula

b). Entahlah bila gov bagi public holiday, beria-ria nak datang sekolah, pastu bila asek kena datang sekolah, takde cuti langsung, rebel pulak nak cuti. Ehhh kekadang peliks tengok student sorang ni.

c). kalau cuti sekolah tak dapat nak usyar subjek, kalau dtg sekolah dapat usyar subject. Eh gelenyaa siot. Hypothesis accepted.

d). edit blog yg tak pernah2 nak habes .-.

Kepada blog terchentaa,

saya sayang awak beribu2 kali sayang tapi mata saya sakit asek tengok baju awak kaler kuning yang melambangkan kedaulatan bagi negara malaysia. baju awak kaler kuning yang saya pakaikan juga mengingatkan saya kepada spongebob yang tinggal dalam buah nanas di dasar lautan. Eh merepeknya. Dalam kesempatan ini saya berhasrat untuk tukarkan baju awak dari kaler kuning ke kaler pink.


Tadaaa! the new look of the year

ok dah siap edit. Amik masa dalam dua hari juga nak edit. penat giler. actually, i still use the same blogskin but i've changed the colour of post, sidebar & archive title and the one with about me tu. anyways, asek sakit mata tengok kaler kuning tu sebabnya dah boring kaler sama so saya pun tukar ke kaler pink. Lalalalala... nak kata pink ini bukan kaler pink tapi pink + oren. 

Header pun dah baruuuu, nama blog pun dah baruuu...semuanya baruuuu. Header buat sendiri guna Photoscape. macam biasa header nampak simple sebab tuan blog nih pun simple orangnya. cumanya i still use the same rainbow doodle cuz it sooo cute! Nak masukkan doodle pusheen cat nampak berserabut sangat nanti :p 

Sekarang dah berani sikit nak letak gambar sendiri kat about me tu instead of bubuh gambar Prince William. Lol hahahahaha..

No comments

I'll reply you ASAP!

Powered by Blogger.